Monday, July 6, 2020

Najjeftinija pileca supa - zdrava i ukusna

Skuvala sam pileca ledja za moje zivotinje (psa i macku), pa posto oni nece da jedu onu tecnost koja je ostala nakon kuvanja, resila sam da je upotrebim kao bujon od piletine za supu. Bujon je ustvari naziv bas za tu tecnost koja ostaje nakon kuvanja nekog mesa.
Pored toga sto je pileci bujon sam po sebi zdrav, zacin koji mi koristimo, a mozemo ga naci u prodavnicama pod razlicitim nazivima i od razlicitih proizvodjaca, je nista drugo do suseno povrce. Njegova vrednost je u tome sto prilikom susenja povrce zadrzava sve vrednosne sastojke.
Probajte, odlicna je i toliko jeftina da je svako moze priustiti, jer su pileca ledja vrlo jeftina - idu od 60 do 130 din. po kilogramu, zavisno od prodavnice.


No comments:

Post a Comment